Agnieszka Grin-Walaszek
(Szkoła Rodzenia, Zajęcia dla kobiet w ciąży, Zajęcia dla mam z niemowlętami)
Dyplomowana nauczycielka jogi wg metody Iyengara i instruktorka rekreacji ruchowej. Doula porodowa.
Od ok. 20 lat prowadzi zajęcia dla dorosłych i dzieci, mające na celu poprawę kondycji psychofizycznej. Specjalizuje się w zajęciach ruchowych dla kobiet w ciąży, jest też autorką programu ćwiczeń dla mam z niemowlętami, tzw. baby jogi. Współzałożycielka Instytutu Świadomego Rodzicielstwa w Krakowie oraz Fundacji Zdrowie i Natura.
Od 8 lat prowadzi nowoczesną Szkołę Rodzenia z wybitnymi specjalistami z zakresu położnictwa, psychologii, fizjoterapii i dietetyki, przygotowującą pary do przeżycia porodu w pełni i odważnego wkroczenia w rodzicielstwo. Matka 6 radosnych dzieci, z doświadczeniem zarówno porodów szpitalnych, jak i porodów w domu.
Janusz Walaszek
(Gabinety Naturopatii, Szkoła Rodzenia, neurorozwojowa terapia dzieci, masaż Shantala)
Naturopata, fitoterapeuta, doradca żywieniowy, specjalista Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, fizjoterapeuta – terapia manualna, masaż dla kobiet w ciąży, masaż Shantala, socjoterapeuta Szkoły Psychodynamicznej.
Wraz z żoną Agnieszką założył Instytut Świadomego Rodzicielstwa. Prezes Fundacji Zdrowie i Natura. Obecny przy porodach tata.
Maria Kołodziejczyk – (Szkoła Rodzenia – psycholog)
Absolwentka psychologii na Wydziale Filozoficznym UJ. Jest absolwentką Schumacher College – angielskiej uczelni, która skupia osobowości ze świata nauki, pracujące nad zmianą paradygmatu naukowego i przemianami kulturowymi związanymi z globalizacją naszej cywilizacji.
Realizuje projekty z zakresu rozwoju ludzi w organizacjach przygotowując programy, prowadząc szkolenia z takich tematów jak m.in. przywództwo, konflikty w organizacji, twórcze rozwiązywanie problemów, sztuka prezentacji, komunikacja. Prowadzi także coaching indywidualny.
Prywatnie mama trojga dzieci z doświadczeniem porodu przez CC i dwóch porodów domowych. Doula porodowa.
Jolanta Łaszczyk (Szkoła Rodzenia – położna)
Jest położną z wieloletnim stażem. Pracuje obecnie w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie. Jest również położną środowiskową oraz jedną z nielicznych położnych przyjmujących porody domowe i do wody. Jej zawód to powołanie i pasja, a zarazem sposób na życie.
Ukończyła studia licencjackie na Wydziale Nauk o Zdrowiu UJ – kierunek Położnictwo oraz liczne kursy i szkolenia. Potrafi przekazać swoim podopiecznym wiedzę potrzebną, aby dobrze przygotować się do porodu, a dodatkowo zminimalizować towarzyszące lęki i obawy.
Uważam, że ciąża i poród są wydarzeniem naturalnym, a jednocześnie magicznym. Chcę, aby każdy poród odbywał się w atmosferze intymności, spokoju i radości bez względu na miejsce. Wspieram pary w tym wyjątkowym okresie ich życia, aby narodziny potomstwa były najpiękniejszym wydarzeniem i miłym wspomnieniem.
Katarzyna Janik (Szkoła Rodzenia – położna środowiskowa, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie – Prokocim)
Lidia Kuśnierz (Szkoła Rodzenia – położna ze Szpitala Ujastek)
Hanna Pułczyńska (Szkoła Rodzenia – położna ze Szpitala im. Żeromskiego)
Renata Hudecka (Szkoła Rodzenia – położna ze Szpitala MSWiA)
Kamila Wołoszyn-Moroz (Child’Space)
Dyplomowana nauczycielka metody Feldenkraisa
Maja Strzelecka (Tańce w chustach)
Pedagog, terapeuta, instruktor tańców w kręgu, uczestniczka wielu warsztatów, szkoleń z zakresu choreoterapii i terapii tańcem między innymi: „Improwizacja Tańca i Symbolika Ciała” D. Kappert;
Kurs instruktorski z zakresu pracy choreoterapeutycznej
dr M. Śniarowska; Szkolenie metodyczne I i II stopnia „Choreoterapia” Z. Pędzich; roczny kurs metody Ruchu Autentycznego Institute for Integrative Bodywork and Movement Therapy K. Korytowska i Z. Pędzich; cykl warsztatów rozwojowych i szkoleniowo-terapeutycznych dr M. Śniarowska oraz tanecznych- L.Francis, P.Stogidis, I. Konachowicz, w krakowskim zespole Kachol. Z wykształcenia jest terapeutą pedagogicznym, pracuje z dziećmi w szkole wykorzystując elementy pracy ruchowej.
Poruszanie się do muzyki towarzyszyło mi od zawsze. Dawniej był to sposób na zabawę, poznanie ludzi. Z czasem nabrał bardziej znaczącego wymiaru.
Tańczyłam kiedy brakowało mi słów żeby wyrazić co czuję, kiedy ogarniała mnie niechęć, złość, smutek i wtedy gdy radość i wdzięczność rozpierały mnie od środka.
Dziś wiem, że dla każdego człowieka, taniec i ruch może być indywidualną formą rozwijania i wyrażania samego siebie. I tą właśnie wiedzą dzielę się z innymi podczas moich zajęć.